onsdag 28 augusti 2013

Bokinköp

Tänkte dela med mig av lite inköp jag gjort. I lördags hittade jag den otroligt fina upplagan av Emily Brontës Wuthering Heights på The English Bookshop här i Uppsala, och var tvungen att köpa den. Har ännu inte läst boken, men den ligger på min surfplatta och väntar.

Idag kom mitt paket med lite Tvillingarna-böcker jag beställt från Bokbörsen. Samlade på dessa när jag var liten, och jag tog i midsommar med mig alla de jag har till Uppsala och kände nu för att försöka komplettera samlingen. Saknas fortfarande väldigt många, men åtminstone fem färre nu!

Har hittat två nya böcker som jag tänker lägga till på min lista av böcker jag vill ha och läsa - Jonas Jonassons Alfabeten som kunde räkna och  John le Carrés A Delicate Truth. Jag tar även tacksamt emot andra tips på böcker att läsa!

Det var allt för nu, senast imorgon kommer jag att publicera en ny recension, troligen blir det av Victoria Hislops The Return, men ingenting är helt klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar