söndag 15 september 2013

Bokinköp

I torsdags fick jag äntligen mitt bokpaket från adlibris, och i onsdags kom paketet från bokus. Som jag väntat! Nu har jag dock köpstopp året ut tror jag, får satsa på att läsa ut de böcker jag har, och tro mig, det borde räcka fyra-fem år! Ser väldigt mycket framemot att läsa The Magicians och se om jag tycker den är i närheten av lika bra trollkarlsberättelse som HP. Kanske är orättvist att sätta ribban så högt! Har någon läst The Magicians? Vad kan jag vänta mig?

Barnes & Nobles superfina läderinbundna Austen och Brontë gjorde mig inte besviken! Längtar tills jag läst dem så att de får stå i bokhyllan för lästa böcker..

Imorgon kommer förhoppningsvis en recension om En man som heter Ove, planerar att läsa klart den idag.

1 kommentar:

  1. Åhh, så roligt att få bokpaket! Jag väntar på ett som är hopplöst försenat, så frustrerande. Ser fram emot att få veta vad du tycker om Ove!

    SvaraRadera