söndag 1 september 2013

Bokseptember

Imorgon drar studierna igång igen, vilket innebär mindre tid över till att läsa. Jag hoppas ändå på att hinna med några böcker.

Först tänker jag läsa klart A Storm of Swords, enligt Kobo har jag bara 17% kvar av den att läsa, så den borde jag ha läst klar senast tisdag.

Efter den har jag valt ut tre böcker som jag ska försöka läsa under månaden:

Wuthering Heights av Emily Brontë som också är en del av tre på tre-utmaningen.
The Cuckoo's Calling av Robert Galbraith
Häxans tid av Árni Thórarinsson eftersom jag vill läsa någonting på svenska den här månaden.

Förhoppningsvis hinner jag läsa ytterligare något, men jag har dålig koll på hur mycket jag normalt sätt hinner läsa under terminerna, och har ännu sämre koll på hur mycket det kommer vara att göra den här terminen.

Köpte en ny bok igår, mer om det kommer förhoppningsvis senare under dagen. Nu måste jag återgå till A Storm of Swords!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar