tisdag 1 oktober 2013

Bokseptember - backspegel

Terminsstarten har varit tuffare än jag väntat mig, och det tråkiga med att plugga är att man alltid kan göra mer och aldrig är färdig. Men trots detta har jag hunnit med att läsa ut en okej mängd böcker:

1. A Storm of Swords av George R.R. Martin (hade bara typ 100 sidor kvar när september inleddes, men)
2. The Cuckoo's Calling av Robert Galbraith
3. En man som heter Ove av Fredrik Backman
4. Wuthering Heights av Emily Brontë (recension kommer snart!)

och jag är dessutom halvvägs igenom Häxans tid. Eftersom det nu är typ en månad sedan jag senast läste fantasy så kommer jag absolut ge mig i kast med The Magician efter Häxans tid. Ungefär såhär ser planen ut inför oktober:

Häxans tid av Árni Thórarinsson
The Magicians av Lev Grossman
Pride and Prejudice av Jane Austen
Trust Your Eyes av Linwood Barclay

Det känns som en rimlig uppskattning av vad jag kommer hinna läsa. Förhoppningsvis hinner jag med mer! (Jag hade velat lägga upp bilder på läst- respektive kommer läsa-högar, men min kamera vill inte riktigt vara med i nuläget..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar