tisdag 29 oktober 2013

Mina olästa böcker

Jag började för några veckor sen jobba på en lista på alla böcker som står i min olästa bokhylla, men det tog lite tid och jag avbröt mig själv mitt i. Min mamma gjorde nyligen en sådan lista och då tänkte jag att det kanske var dags att göra klar min. Det landade på 66 olästa böcker, inte så farligt som jag var rädd för, trodde nästan att det skulle överstiga 100. Hela listan finns uppe under fliken "Olästa böcker".

Eftersom det ändå är lite fler än jag skulle önskat tänker jag väl försöka beta av den så sakteliga, och en rimlig målsättning känns som att högen borde vara halverat om ett år. Vi får se, och jag får väl uppdatera kontinuerligt!

Efter middagen återkommer jag med en recension av Pride and Prejudice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar