onsdag 9 oktober 2013

Omslagsonsdag - gult

Såhär alldeles i slutet på onsdagen tänkte jag vara med på veckans omslagsonsdag hos Bokpotaten. Har en jättekonstig dygnsrytm nuförtiden som innebär sena kvällar och tidigare morgnar och jättetrött hela tiden däremellan förutom när jag ska sova på kvällen.. Får försöka få någon ordning på det, men först kommer min bild på några gula omslag, vilket var veckans omslagsutmaning.

Behövde inte förflytta mig till min andra bokhylla, fanns ganska många gula omslag! Nalle Puhs lilla klokbok har legat i hyllan väldigt länge, nu fick jag lite nytta av den!

Nu tänkte jag lägga mig och läsa lite och hoppas att det inte dröjer alltför länge innan ögonen trillar ihop. Läser The Magicians av Lev Grossman, och måste säga att jag inte blir riktigt klok på den. Får se vad jag tycker när jag läst hela!

3 kommentarer:

  1. Nalle Puhs lilla bok är ju söt :)

    SvaraRadera
  2. Varje gång jag ser det omslaget till Dead Reckoning så tror min hjärna att det röda är en karta över Norge :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hade jag inte tänkt på, men nu när du säger det så är ju likheten slående!

      Radera