måndag 4 november 2013

Bokbloggsjerka 1 - 4 november

Först och främst - herregud så tiden går! Helt galet.

Nu till veckans jerka, där Annika ställer följande fråga:

Boktrailers bli allt vanligare men det är ingenting jag själv brukar titta på, men frågan är hur du ställer dig till dessa och om det finns någon trailer/några trailers som du tycker att vi bör se?

Jag har faktiskt inte kollat alls på boktrailers, men kollade lite på youtube inför detta blogginlägg. Inte säker på att jag är helt frälst, och efter att jag sett en hamnade jag snabbt bland andra videor som kändes mer intressanta.

Jag blev dock lite intresserad av själva tanken bakom dessa trailers, jag föreställer mig ju att det ändå lär kosta en del att spela in? Men kan det verkligen löna sig? Ser faktiskt framemot att läsa alla andra svar och få lite bättre koll och kolla på trailers och kanske ändå få mersmak!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar