onsdag 6 november 2013

Omslagsonsdag - Blommor

Först vill jag bara säga ÄNTLIGEN - ! - har proppen släppt och skriveriet av den där jädra uppsatsen går mycket bättre nu. Ikväll kanske jag kommer kunna läsa lite Emma utan att ha jättedåligt samvete. Härligt. Nu över till omslagsonsdagen:

Elen (Bokpotaten) har denna vecka valt blommor som tema för veckans omslagsonsdag. Måste säga att det var svårare än jag trott att hitta blommor på omslagen, men hittade några!


Jag gillar faktiskt det svenska omslaget till Stephenie Meyers andra del i Twilight-serien. Annars tycker jag lite om omslaget till Ivana Trumps lite smått självbiografiska En askungesaga, även om storyn kanske inte är så bra.

4 kommentarer:

  1. Fina omslag! Tycker bäst om All you Need is Love och Jellicoe Road. :)

    SvaraRadera
  2. Jag väljer När jag hör din röst:).

    SvaraRadera
  3. När jag hör din röst är otroligt fint!

    SvaraRadera
  4. Oj, det trodde jag aldrig att jag skulle hitta Havets dotter på någon annans blogg också :)

    SvaraRadera