torsdag 28 november 2013

Vad konstigt det kan bli!

En uppdatering från plattan, får se hur det går..

Efter pm-inlämningen förra veckan var jag övertygad om att jag skulle få mer tid och inspiration till bloggen, men oj så fel jag hade. Det blev istället utmattning och total orklöshet. Sova, plugga och göra det nödvändiga hemma, typ. Nu känns det som att energin börjar återvända, kanske lite tack vare all julpyntning som ger lite ljus i mörkret?

Hursomhelst, lite har alltså hänt sedan sist:

- Jag har kommit ikapp sambon i A Feast for Crows, och det är kul att vara på precis samma ställe som vi är nu. Synd att det inte kommer vara så länge, alldeles för nyfiken på vad som kommer hända för att klara attvänta in honom sedan..

- Fick tidningen Vi Läser i tisdags, gillar att få läsinspiration från den! Har någon åkt på deras litteraturkryssning?

- Såg Catching Fire på bio i lördags, och WOW! Jag gillade verkligen hur de gjorde den! Mamma, du får faktiskt inte ens se trailern innan du har läst trilogin...

Inget mer att säga i nuläget, men ska försöka återkomma med de böcker jag tar med mig från Vi Läser. Dessutom, sista gången jag skriver på plattan tror jag, pilligt och dant, och den misslyckades med att överföra någon bild, så därför blev inlägget bildlöst *sad*!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar