fredag 13 december 2013

Jamenjuste...

...tänker jag varje kväll när jag lagt mig. Jag skulle ju skriva det där inlägget idag! Men det har aldrig blivit av bland julklappsshoppingen och det sista obligatoriska på utbildningen innan jul.

Jag har nu läst klart både A Feast for Crows och I skymningens land, så lite annorlunda recensioner kommer på dessa under helgen/början på veckan. Det här inlägget tillägnas mitt senaste inköp.

Lukten av en ny bok är ju typ oemotståndlig, och eftersom jag ändå skulle beställa en julklapp från adlibris så passade jag på att slänga med en bok till mig också (julklappsboken visade sig vara slut, så det kom bara en bok till mig, oops). Den här gången blev det...

...Sword Princess Amaltea, eftersom Elen (bokpotaten) pratat så gott om den! Den är så otroligt fin, och bilden gör inte riktigt omslaget rättvisa. Ska verkligen försöka läsa ut Real Murders innan jag börjar på den, men blir nog inte någon bok däremellan! Fantastiskt roligt med en svensk serietecknare, och ja.. Jag blev bara så glad när adlibrispaketet trillade ner på hallmattan!

Så, förhoppningsvis lyckas jag återkomma under helgen då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar