söndag 29 december 2013

Jullov

Ja, det blev lite jullov. Till igår var jag och sambon hos mina föräldrar och nu sitter vi hos hans föräldrar. Eftersom jag inte gillar det där med att sitta och pilla på telefoner och sådant när man borde umgås har jag inte riktigt känt för att ta fram plattan och blogga. Nu är det några minuter kvar tills Så ska det låta börjar, och då tänkte jag ta mig tid.

Har hittaten app till Blogger, men jag får det fortfarande inte att fungera med bilder, tyvärr. Ska försöka lägga upp recensioner på Real Murders och Amaltea, men får i så fall lägga till bilder när jag kommer hem till min dator. Om inte någon vet hur det fungerar med bilder via android-enhet?

Jag har fått en del böcker i julklapp också, inlägg om det kommer lite senare. Överlag är jag väldigt nöjd med julen, och jag har tagit det väldigt lugnt och fått lite distans till terminen som varit.

Nu blir det tv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar