torsdag 5 december 2013

Vi Läser

Så! Nu kommer det utlovade inlägget om vilken inspiration jag fick av att läsa efter att ha bläddrat igenom Vi Läser. Tyvärr var det ganska lite denna gång.. Endast Egenmäktigt förfarande av Lena Andersson fångade min uppmärksamhet någon längre stund.

Jag prenumererade på tidningen en kortare tid för typ ett år sedan och fick verkligen en hel del boktips (bland andra Jellicoe Road som ju är superbra) och inspiration att läsa. Tråkigt att den här omgången inte kändes lika bra, men tror att nästa tidning blir bättre. Känns som att det var en hel del fokus på romaner som tar upp tunga grejer, och såklart en massa Alice Monroe.

Ja.. Det om det. Nu vill jag bara krypa ner under en filt och läsa, får se om det får bli så ett tag innan jag tar tag i alla måsten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar