tisdag 7 januari 2014

Julklappsböcker 2013

Julen i år kom med en hel del hårda klappar, till min stora lycka. Förutom de på bilden så var jultomten lite sen med Divergent och Allegiant, därför är endast Insurgent med på bilden. The Silmarillion av J.R.R. Tolkien fick egentligen inte jag, utan min sambo. Men eftersom jag också vill läsa den måste den ju vara med ändå! Böckerna blev igår kväll tillagda på min lista med olästa böcker, och nu ligger jag dessvärre på en bok mer att läsa än när jag började kolla. Böckerna är:

My Soul To Take av Rachel Vincent
Hela Divergent-serien av Veronica Roth
Persuasion av Jane Austen
Never Saw it Coming av Linwood Barclay
The Silmarillion av J.R.R. Tolkien
Nyckeln av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren

Min gissning är dock att dessa böcker kommer bli gula snabbare än många andra kommer bli gröna. Ser framemot nästa vecka - tenta på måndag och kursstart först måndagen därpå = en hel vecka att göra precis vad jag vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar